2013. március 2., szombat

Februári szerzeményeim


Ebben a hónapban kevesebb könyvhöz jutottam, mint januárban, de hát nem lehet minden hónapban dőzsölni. 5 újabb könyv került fel a polcomra és egy lekerült róla.
A True Blood legújabb részével magamat leptem meg, Virginia Woolf könyvét happoltam, a másik hármat pedig kaptam. A Vének háborúját húgomtól kaptam szülinapomra, a Csodák kora és a Ragyogás apukám ajándéka volt. Mivel a Ragyogás már megvolt, így ebből az egyik példány tesómé lett. És bár nem gazdagítja a könyvtáramat, csak ideiglenesen, azért megemlíteném, hogy kaptam egy könyvet kölcsön is egyik kedves molytársamtól, Verontól, mégpedig  Lilian H. AgiVega Második Atlantisz című könyvét. Cserébe én is kölcsön adtam neki egy kis olvasnivalót: Itó Projekt Harmóniáját. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése