2013. november 5., kedd

Októberi szerzemények


Októberben kicsit eleresztettem magam, több könyvet vettem, mint amennyit terveztem, hála a sok akciónak. Sajnos olvasásra már sokkal kevesebb idő jutott. Az élet közbeszólt...ez van.

Szuper akciósan vásárolt könyvek:
Ugron Zsolna: Úrilányok Erdélyben, Ugron Zsolna- Meskó Zsolt: Szerelemféltők. Mindkettő 299 Ft volt, ennyiért nem bírtam kihagyni.
Az Öngyilkos szüzek a postán 590 Ft volt, és már egy ideje piszkálta a fantáziám. :)
Használtan vettem a Fogadó a Halott Alpinistához című kötetet 100 Ft-ért, nagyon érdekesnek tűnik a fülszöveg alapján.

Beszereztem még Mira Grant Feed című regényét, mert zombis, a Seraphina-t pedig mert sárkányos. :)
Régóta szerettem volna a polcomon látni a Hyperiont is, most végre megvettem, remélem legalább annyira jó, mint a róla írt vélemények.
A Hyperion on kívül még egy Agave-s könyvvel lettem gazdagabb, Alma Katsu Megtorlás c. kötetével, melyről hamarosan írni fogok.
Két Maxim kiadós könyv is felkerült a polcra, a Kutya csillagkép és a Gyilkos kegyelem, amikről szintén írok majd véleményt, és utána az egyiket kisorsolom köztetek. :)

Még két könyvet vásároltam, az egyik a Krumplihéjpite Irodalmi Társaság, amit már olvastam korábban és nagyon szerettem , illetve egy Darren Shan regényt, az Árnyak asszonyát.

1 megjegyzés:

  1. Szép kis lista :) Az Öngyilkos szüzeket én is láttam már a postán, kíváncsi vagyok majd mit írsz róla, mert engem is érdekel. A Dream válogatás könyvei nagyon szépek. A Krumplihéj pitét én is megvettem nemrég, remélem jó vétel volt. A Feed szuper könyv (bár én is csak beleolvastam, mikor megvettem) de zombis úgyhogy csak jó lehet!

    VálaszTörlés