2013. május 5., vasárnap

Díjat kaptam! - Best Blog

Ma nagy meglepetésben volt részem: díjat kaptam! Kedves ColourfulFantasy, nagyon-nagyon köszönöm az elismerést, hihetetlenül jólesett a lelkemnek! :) Többek között az ilyen pillanatokért érdemes blogot vezetni. :) A díj nagyon édes, és tényleg borzasztóan örülök a pozitív megerősítésnek.

A Díj mellé jár néhány szabály is:
1. Megemlíted, hogy kitől kaptad a díjat
2. Felsorolsz 4 bloggert, akinek 200 alatt van a feliratkozott olvasók száma
3. Hagysz egy-egy kommentet a díjazottak oldalán.


Remélem legalább annyira fognak örülni a díjnak, mint én. :)

A négy választottam:
Miamona- Miamona könyveldéje
Ffg- FFG Book
Szilvamag- Szilvamag olvas
Adri- Adri könyvmoly

5 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy örömet okozhattam! :) Tényleg nagyon szeretem a blogodat, élvezetes kritikákat írsz, imádlak olvasni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *Irul-pirul* Köszi, bearanyoztad a napom. :) A te blogod is nagyon jó. :)

      Törlés
  2. Itt is nagyon köszönöm! Feldobtad a napomat!:)

    VálaszTörlés